Garanti, İade, İptal ve Değişim

Garanti Koşulları;

  • Satın almış olduğunuz Sıfır ürününün Garanti Süresi, teslim tarihinden itibaren başlar ve en az 2 yıldır.
  • Satın almış olduğunuz refurbished (sıfırlanmış) ürününün Garanti Süresi, teslim tarihinden itibaren başlar ve en az 1 yıldır.
  • Satın almış olduğunuz İkinci el ürününün Garanti Süresi, teslim tarihinden itibaren başlar ve en az 1 Aydır..
  • Tüm ürünlerimiz ithalatçı ve üretici firmaların garantisi altındadır.
  • Satın almış olduğunuz ürünlerin birebir değişim süresi 15 gündür.
  • Arızalı ürün gönderimlerinde kargo ücreti müşterimize aittir, geri gönderiminde kargo bedeli tarafımızdan ödenmektedir.
  • Kargo ile irsaliyesiz gönderilen ürünler kabul edilmemektedir.
  • Kargodan kaynaklı hasarlar için kargo görevlisine tutanak tutturulması ve hasarlı ürünün bedelinin kargo firmasından tahsil edilmesi gerekmektedir.

 

Cesur Bilişim Kesinlikle Kabul Edilmeyen Ürünler;

  • Cep telefonları,
  • İşletim sistemleri ve programlar,
  • Tüketim ve sarf malzemeler,

 

Anlaşmalı servisi olan ürünler Değişim Sürecinde Ürün Gönderilirken Dikkat Edilmesi  Gereken Hususlar;

  • Ürün orijinal ambalajı içersinde eksiksiz olarak fatura fotokopisi ve garanti belgesi ile gönderilmelidir.
  • Kargo ile gönderilecek ürünlerde kutu üzerine kargo yapılmamalı başka bir kutu içersinde gönderilmelidir.
  • Değişime uygun olmayan ürünler yetkili servis üzerinden işlem görmektedir.

 

Arızalı Ürünleri Gönderirken Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar;

  • Ürünleri doğrudan yetkili servise göndermeniz size garanti dönüş sürecinin kısalması ile daha fazla zaman kazandıracaktır.
  • Bazı markalar; kendi ürünlerine yerinde servis hizmeti verdikleri için bu kontrolü yapmanız önemlidir.
  • Yetkili servis bilgileri sitemizde mevcuttur.Yetkili servis bilgilerine ulaşmak için Satış personelinden bilgi alınız.
  • Servisimize ulaştırılan ürünler, İthalatçı firmaların servislerine gönderilir ,ortama onarım süresi 15 iş günü olup, azami onarım süresi 30 iş günüdür.
  • Ücretli onarımlarda ücretler peşin tahsil edilir.
  • Arıza kabul sırasında yapılan genel incelemede ürünü garanti dışı bırakan bazı problemler anlaşılamayabilmektedir. Daha sonra teknik servis ekipmanlarıyla yapılan ayrıntılı incelemede bu kusurların ortaya çıkması durumunda ürün müşteriye geri iade edilir.
  • Arızalı olarak gelen modelden stokta mevcut değilse, arızalı ürün eş değer kapasitesindeki başka bir ürünle değişimi yapılabilir,veya ürün ücreti iade edilir.