Ürünümü iade etmek istiyorum, İade Şartları nedir, hangi ürünleri iade edebilirim?

  • 1. Satın aldığınız Sıfır ürünü, kargodan teslim aldığınız günden itibaren 14 gün içinde cesurbilisim satış birimine başvuruda bulunarak aşağıdaki koşullar dahilinde iade edebilirsiniz. 

    2İade edeceğiniz ürüne ait, hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerin de aynı anda iade edilmesi gerekir.

    3.Cayma hakkı kullanılamayacak ürünler şunlardır:

    ·         Niteliği itibarıyla iade edilemeyecek ürünler,

    ·         Fiyatı borsa veya teşkilatlanmış diğer piyasalarda belirlenen ürünler,

    ·         Tüketicinin istekleri veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan ürünler,

    4.Satın alınan ürünlerin "Cayma Hakkı" dahilinde iade alınabilmesi için satın alınan ürünün orijinal kutusunda ve içerisinde bulunan ambalajlara zarar verilmemiş olması, faturasının ve tüm tamamlayıcı aksesuarlarının ürün ile birlikte hasarsız ve eksiksiz gönderilmesi gerekmektedir.

    5.Satın alınan yazılım ve/veya oyun CD'si ile beraber satılan ürün paketlerinin içindeki yazılım/oyun CD'sinin açılması halinde cayma hakkı kapsamında iade alınamamaktadır.

    6.Kurulum gerektiren ürünler mutlaka Yetkili Servis tarafından açılmalı ve kurulumu yapılmalıdır. Yetkili Servis dışında açılan ürünler garanti kapsamı dışında kalabilmektedir. Servis kurulumu esnasında üründe sorun tespit edilirse tutanak ile değişim/iade işlemleri yapılabilmektedir.

    7.Aşağıdaki ürünlerde cayma hakkının kullanılması, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır:

     

    ·          Her türlü yazılım ve programlar

    ·         DVD, VCD, CD ve kasetler

    ·        Bilgisayar ve kırtasiye sarf malzemeleri (toner, kartuş, şerit v.b)

  • Siparişimdeki hediye ürünü iade edebilir miyim?

    • Sitemizde bedava ürün olarak satılan ürünlerin tek başına iade işlemi yapılmamaktadır. Hediye ürünün İade alınması işlemi ancak ana ürün ile birlikte gönderildiğinde gerçekleştirilmekte olup hem ana ürünü hem de hediye ürünü aynı anda göndermeniz gerekmektedir. Bu sebeple  her iki ürün için de iade talebinizin olması gerekmektedir. Gelen ürünlerin her ikisi için de iade işlemi yapılacak ve sadece ana ürüne ödediğiniz bedel size geri iade edilecektir.

    • Kargo kutum hasarlı çıktı.

    • Siparişini verdiğiniz her ürün kargo taşıma esnasında zarar gelmemesi için orjinal kutu ve kolisi haricinde ayrıca ambalajlanarak  kargo yapılır.

    • Siparişiniz size ulaştığında, kargo görevlisi yanınızda iken ürün paketini kontrol ediniz. Kargonuzun Hasarlı,eksik ya da yanlış gelmesi durumunda kargo görevlisinden tutanak tutmasını isteyiniz. Hasarlı olarak teslim aldığınız ürünü Hasar tespit tutanağı tutturmadığınız takdirde ürünü kabul etmiş sayılırsınız.

    • Hasarlı ürün ile ilgili 216 457 9 001 Telefon numarasından  Cesur Bilisim satış birimine bilgi veriniz.Satış birimi yeni bir ürün tekrar size gönderimi sağlayacaktır.

    • Ürün arızasını bildirmek istiyorum.

    • Arıza oluşan ürünü cesur bilişim satış personeline bildirerek arızalı olan ürünün markasının ithalatçı firması veya teknik servis bilgilerini isteyebilir ve işlemlerin hızlı olabilmesi için satış personelinden bilgi alabilirsiniz.

    • Arıza sebebiyle ürünümü ithalatçı firmaya gönderdikten sonra süreç nasıl devam eder?

    • . Arızalı olması sebebiyle ithalatçı firmaya  gönderilen ürünler gerekli incelemenin yapılması için servis işlem süreci 30 iş günüdür.

      . Ürününüzdeki arıza/kusur, "kullanıcı hatası" (düşürme, sıvı teması, vb.) olarak tespit edilirse, herhangi bir işlem uygulanmadan ürün işlem görmeden tarafınıza geri gönderilmektedir.

      . Bu ürünler için 3 alternatif söz konusudur; onarım, değişim veya iade.  Uygulanacak işlem süreci yetkili servisin ürün ile ilgili vereceği rapora göre belirlenmektedir.

    • Kullanmakta olduğum ürünüm arızalandı, onarımı için ne yapmalıyım?

    • . Satın aldığınız Faturalı ürünler 2 veya 3 yıl  üretici ya da ithalatçı firma garantisindedir. Bu süre dahilinde ürününüze ait size en yakın Yetkili Serviste ve ürünün faturası  ile tamir ettirebilirsiniz.

      . Kullanıcı hatasından kaynaklanan arıza/kusurlarda ve kurulumu Yetkili Servis tarafından yapılmayan ürünlerde, garanti süresi kapsamında ücretsiz onarım hizmeti verilmez.

    • Yeni aldığım ürün bozuk çıktı.

    • Yetkili servis ağı bulunan, yetkili servislerin kurulumunu yapması gereken ürünlerin işlemleri yine yetkili servisler tarafından yapılmaktadır. Bu tip ürünlerin Cesur bilişime gönderilmesi yerine, tüketicinin kendisi tarafından yetkili servise yönlendirilmesi tüketiciye zaman kazandıracaktır.

      Ürünleri orijinal ambalajında ve bütün aksesuarları ile birlikte, "aldığınız gibi olmak kaydı" ile göndermeniz gerekir. Orijinal ambalajında etiket, bant, yazı vb. olmamalıdır.
    • 14 günlük iade sürem doldu, ürünü iade edebilir miyim?

    • Yasal süreçler gereği Satın aldığınız ürünün iade işlemleri, ürünün size teslim tarihinden itibaren ilk 14 gün içinde yapılabilmektedir. Bu sürenin dışında kalan talepler karşılanamamaktadır.

    • İkinci el olarak aldığınız ürünlerin garanti süresi 1 aydır